Aranypart Camping & Apartments fejlesztésekkel vár 2024-ben

Kívánságaitok teljesítve

2024. február 05.

Kulisszák mögött az Aranypart Camping & Apartments-ben

Minden évben vegyes érzelmekkel vesszük tudomásul, mikor a szezon véget ér és egy időre pihenni megy a kemping. Mi azonban az őszi-téli időszakban sem érünk rá tétlenkedni, hiszen az Aranypart Camping & Apartments csapata ilyenkor is sokat dolgozik ezért a szuper nyaralóhelyért Siófok legszebb partszakaszán. Ez a kemping a szenvedélyünk, éppen ezért egész évben figyelünk és hallgatunk benneteket. Első lépésként összegyűjtöttünk minden építő kritikát és a fontos észrevételeiteket, hogy megalkothassuk általuk egy minden részletre kiterjedő fejlesztési tervet.

A terv elkészült és most, a sok-sok dolgos nap után Titeket is beavatunk, mennyi klassz dolgot vittünk véghez és milyen újításokon dolgozunk éppen. Az Aranypart Camping & Apartments-ben, nektek, értetek egy színvonalas kempingélményért Siófokon, 2024-ben.

Kezdődhet a szórakozás a hibátlan minigolf pályán

Az Aranypart Camping & Apartments-nél egyik szívügyünk az aktív kikapcsolódás. Sportpályák, játszótér, csocsó, kerékpárbérlés és számos klassz lehetőség vár Benneteket az itt töltött idő alatt. Idén pedig felújítjuk nektek a minigolfpályát is, hogy vízszintbe állítva, festve, új filc borítással várhassa a kempinges bajnokságokat.

Carmen plus apartaman

A Carmen és Rosa új köntösben vár benneteket

Az Aranypart Camping & Apartments szálláskínálata közül kétségtelenül az egyik legnagyobb népszerűségnek örvendenek az apartmanok és mobilházak. Ezek a fedett, fűthető szálláshelyek a tavaszi időszakban, vagy utószezonban is kényelmet garantálnak egy-egy hosszú hétvége, vagy egy spontán balatoni kiruccanás során. A 2024-es szezonra felújítjuk nektek ezeket a szuper helyeket Siófokon.

A Carmen és Rosa házakat kifestjük, hogy, ragyogó világos falak fogadhassák a vendégeket. Jó részük külső faburkolat festésben is részesül majd, így a kempingben sétálva is nagyon szépnek fogjátok találni őket.

A berendezés is sok helyen megújul. A Carmen Plus és Rosa házakba számos új ülőgarnitúra is érkezik. Dőlj hátra, próbáld ki milyen kényelmesek! Megválunk mindentől, ami nem szolgálja ki megfelelően, magas színvonalon az igényeiteket, az Aranypart házak sok helyen kapnak teljesen új ágyakat és matracokat, a kényelmes hempergéshez.

Lecserélünk több konyhabútort, pultokat, konyhaszekrényeket, világítást, kijavítunk mindent, ami picit is szemet szúrhat. Fontos számunkra, hogy mikor megérkeztek minden a helyén legyen, az utolsó konyhaszekrényajtó gombig.

A megújult Carmen apartman – Aranypart Camping & Apartments Siófok Balaton

Akadálymentes feljárók és lépcsők

Folytatjuk az Eurocomfort házakhoz vezető lépcsők felújítását, hozunk vasat, fát, festéket, hogy rendben legyen, mikor birtokba veszitek. Akadálymentes feljárók is készülnek, két földszintes és egy emeletes házhoz.

Még kényelmesebben nyaralhattok a lakókocsi parcellákon is

2024-ben új lakókocsi parcellákat hozunk létre, ahol áramellátást alakítunk ki. Azokon, a már meglévő parcellákon, ahol szükséges, elvégezzük az áramforrás bővítését is. A régi és új lakókocsi parcellák mindegyikén 10A áramcsatlakozást vehettek igénybe, mindezt az alapár tartalmazza, nem kell fizetnetek az áramfogyasztás után.

Az Aranypart Camping & Apartments-ben szeretjük, ha minden gyönyörű zöld, ezért az új lakókocsi parcellák növényesítésére is gondot fordítunk.

Pancsolás csakis a Balcsiban, vagy az élménymedencében

Tavaly elkapott minket egy nagy eső, amikor szembesültünk vele, hogy a 3. utca É-i végén az utolsó 2 parcella környékén hatalmas tócsa gyűlt össze. A problémát az okozta, hogy az esővíz nem tudott megfelelően elfolyni. Hívtuk a szakembereket, hogy szüntessék meg végleg az alkalmi kacsaúsztatót hiszen a pancsolni vágyóknak inkább a kemping fűtött élménymedencéjét és az imádott Balatont ajánljuk.

A szakszerű megoldás úgy történik, hogy egy cső segítségével a csapadékvíz a telekhatáron lévő csapadékvíz gyűjtő árokba terelődjön.

A közös konyhát felújítjuk és új dizájnt is kap

Közös konyha az Aranypart Camping & Apartments egyik fontos közösségi pontja. Itt készülnek a klasszikus kempinges fogások, a hazai receptek és gyors mediterrán tészták egy kiadós strandolás után. A konyha hangulata és külcsín meghatározó lehet a főzőcskézős élmények szempontjából. Rá sem fogtok ismerni a kempinges konyhára, hiszen leszedjük a bádogot, megtörténik a mosogatópult burkolása, felújítása, hidegburkolásra is sor kerül és teljesen új mosogatókat is beszerelünk. Nagyon szép lesz!

A vizesblokkok is ragyogó új külsővel várnak

A vizesblokk külső-belső felújítása volt az egyik nagy projektünk amivel a 2024-es szezont szerettük volna még kellemesebbé tenni, itt az Aranypart Camping & Apartments-ben. A járdák, a tető, a kazánházak, a lábazat, és a külső részek, mind-mind felújításon estek át. Megtörtént a zuhanyok és egyéb csempés részek és a mennyezet burkolása és az ajtók mázolása. Kicseréltünk minden régi lámpát, érkeztek új wc-k és felújítottuk a baba fürdetőket. Fő a biztonság a vizesblokkokban is ezért a csúszás veszélyes felületek új burkolatot kaptak és a padlók ipari tisztításon estek át. Minden ragyogni fog, mire kezdetét veszi a szezon!

Ezekben az épületekben készülnek a legjobb fogások, megérdemlik a törődést

Ugye tudjátok, hogy az Aranypart Camping & Apartments egy igazi gasztro kemping? Nálunk helyben juthattok teljes körű gasztronómiai szolgáltatásokhoz. A The First Kitchen magyaros ételeivel, kiadós adagjaival minden nap megadja amire vágytok. Bár a Ti szempontotokból ez nem is annyira észrevehető különbség, de az épület igényel egy kis tető szigetelést, így a felújításból ők sem maradhatnak ki.

Finom falatok a szemet gyönyörködtető látvány

Az Aranypart Camping & Apartments közvetlenül a Balaton parton helyezkedik el, így egy frissítő koktél, vagy a finom balatoni borok ízlelgetése közben csodás kilátás nyílik a vízre. Igyekszünk ezekhez a gyönyörű természeti adottságokhoz illeszteni az épített környezetet is és eltüntetni mindent, ami zavaró lehet a szemnek. Körülnéztünk egy kicsit és láttuk, hogy az egyik büfé épület mellett a régi őrbódé beton alapja még ott van, ezt elbontjuk és más egyéb felesleges beton maradványoktól is megszabadulunk a kemping területén.

Utolsó simítások, első fecskék

Közelít a kemping nyitás és mi már nagyon izgatottan várjuk a pillanatot, hogy ez a csoda hely újra megteljen vidámsággal. Gyertek és élvezzétek a sok-sok újdonságot, amit Nektek készül, hogy gondtalanul élvezhessétek a kempinges életérzést! Próbáljátok ki az újdonságokat az elsők között és foglaljatok szállást nálunk akár már az előszezonra!