A mobilház balatoni mini otthon

Szakadj ki a hétköznapokból, vár az Aranypart Camping & Apartments!

2024. szeptember 11.

mobilhaz Balaton Aranypart Camping eurocomfort apartman

Mobilház balatoni élményekkel

Az Aranypart Camping & Apartments mobilházai igazi nyaralóhellyé és valóságos mini otthonná változnak, amikor megtöltitek őket élettel, személyes történeteitekkel és élményeitekkel Nincs is jobb érzés annál, mint kiszakadni a mindennapok rohanásából, átadni magatokat egy hangulatos mobilház balatoni hangulatának és megtalálni azt a helyet, ahol az otthoni komfort és természet találkozik a modern igényeknek megfelelő szolgáltatásokkal.

mobilhaz Balaton Aranypart Camping apartman

Fedezzétek fel ti is az Aranypart Camping & Apartments nyújtotta komfortot és ismerjetek meg néhány meg néhány különleges élményt, amelyet 2024-ben éltek át vendégeink!

Eurocomfort mobilház

Suncool mobilház

Házaink jól felszereltek, terasszal rendelkeznek és természetesen klimatizáltak. Örülünk, hogy a mobilházaink idén is azt nyújtották, amire hivatottak, kényelmes pihenést és tökéletes bázist az élményekhez!

Tőletek hallottuk

vendégeink valódi mini otthonként szeretik a mobilházakat

A balatoni kemping szezon rengeteg találkozásnak és beszélgetésnek ad teret. Mi az Aranypart Camping & Apartmentsnél mindig nyitott szemmel járunk, folyamatosan figyeljük az igényeiteket, hogy célzottan tudjuk meghatározni a kemping és üdülőfalu fejlesztési irányait. Sokatokkal beszélgetésbe is elegyedtünk idén, mindemellett pedig annyi szép nyaralós élményt és praktikát hallottunk tőletek, hogy úgy döntöttünk csokorba szedjük a kedvenceinket.

Mi teremti meg egy mobilház balatoni hangulatát? A hely adottságainak és az itt nyaralók élményeinek kombinációja! Az alábbiakban szeretnénk megosztani pár személyes beszámolót, amiből ti is inspirációt meríthettek a vakációs pillanatokhoz. Sokan vagytok, akiknek egy kényelmes mobilház balatoni hangulata valódi mini otthont jelent. Mi pedig szeretnénk, ha még többen élhetnétek át ezt az ismerős, otthonos érzést itt a Balaton egyik legszebb és egyik legkedveltebb részén, a siófoki Aranyparton.

A mobilház balatoni mini otthon

A mini otthon elnevezést is egy visszajáró vendégünktől, Marcsitól kölcsönöztük, aki azt fejtegette nekünk, hogy az Aranypart Camping & Apartments olyan, mint egy mesebeli mini falu a vízparton, ahol minden megvan, ami kell.

„Amikor itt nyaralok, kialakul egy más életforma. Reggel  az ember beugrik friss kifliért, aztán strand, vagy a fiatalok mennek röpizni, minigolfozni, az emberek pedig olyan barátságosak, mintha tényleg egy kis közösség lenne itt, a mobilházak meg a mini otthonok ebben a mini faluban.” (Marcsi)

Köszönjük a visszajelzést, nagyon örülünk, hogy annyian otthon érzitek magatokat nálunk! Marcsi mondataiból pedig mi is ihletet merítettünk, így született meg ez a cikk.

A kemping és üdülőfalu tökéletes választás, ha önállóságra vágyó gyerekekkel utaztok. A terület zárt és biztonságos, el lehet engedni őket egy fagyira, vagy sportolni, miközben élvezitek a nyaralós ritmust és egy kényelmes mobilház balatoni hangulatát.

Ráadásul itt még egy kis kalandra is csábíthatjátok a gyerkőcöket. Közvetlenül a kempingben lehet biciklit bérelni, ami remek lehetőség egy családi bringatúrához. A környéken bőven akadnak látványosságok és programlehetőségek is. a Bella Állatparkot minden korosztály imádja, de hajókázhattok is, vagy élvezhetitek a városi pezsgést.

Jöhettek akár utószezonban is egy igazi családot összehozó hétvégére, egészen szeptember végéig nyitva vagyunk!

Aktív szabadidő és kényelmes pihenés

Az Aranypart Camping & Apartmentsnél valóban széleskörű szolgáltatási palettával várunk benneteket, hogy a lehető legnagyobb kényelemben tölthessétek a pihenéseteket. A helyben elérhető sportlehetőségek révén a nyaralás alatt is megőrizhetitek a vitalitásotokat, de az is lehet, hogy éppen itt találtok rá a mozgás örömére. Úszás, vízi sportok, jógázás a parton, röplabda, pingpong, minigolf és sok más szabadidős program vár benneteket.

Találjátok meg a számotokra legkellemesebb elfoglaltságot a kempingben! Vannak, akik a strandolásért, az aktív kikapcsolódásért rajonganak, mások pedig szívesen olvasgatnak vagy falatoznak, vagy éppen borozgatnak a part menti vendéglátóhelyeink egyikén.

A kemping területén van ingyenes Wi-Fi és a kempingtérképen jelöltük számotokra a WiFi zónákat . Ha pedig jobban esne egy kicsit félretenni a képernyőt és élvezni a természetet, azt is megtehetitek. A lényeg, hogy egy kicsit kiléphessetek a mindennapi taposómalomból és igazán feltöltődjetek.

A mobilház balatoni mini otthon 2

Az Aranypart Camping & Apartmentsnél úgy lehet együtt a család, hogy mindenki jól érzi magát. Éppen erről mesélt nekünk Péter, aki feleségével a kamaszokat nevelő szülők klasszikus gyötrelmeivel vágott bele a nyaralásszervezésbe, de nálunk megtalálták, amit kerestek. A kamaszkor senkinek sem könnyű feladat. Mi mégis azt mondjuk, bátran hozzátok magatokkal a tinédzsereket, mert hiába a kezdeti ellenállás, egy apartman vagy mobilház balatoni hangulatában újra egymásra találhattok.

„Nem volt egyszerű olyan helyet találni, ami megfelel annak, amit a feleségemmel szeretnénk meg a két kamaszlányunk igényeinek is. A mobilház kényelmes és az, hogy van terasz is nekünk nagyon sokat számít. A lányaim imádják, hogy csak pár lépésre van a strand, míg mi inkább üldögélni szeretünk, jókat enni és végre pihenni…”

„A lányok először nem nagy kedvvel jöttek a „őskövületekkel” nyaralni, mondván nehogy már erre kelljen pazarolni egy egész hetet a nyárból. Itt viszont olyan, mintha egy saját kis nyaralónk lenne, ahol együtt lehetünk, tegnap még kártyáztunk is, szóval vannak jó pillanataink, de a lányok is élvezik, hogy jöhetnek-mehetnek szabadon a kempingben, nem kell félteni őket.” (Péter)

Romantika a parton

Az Aranypart Camping & Apartments ideális választás a meghitt pillanatokhoz is. A déli parton található kemping és üdülőfalu vízparti kilátással és gyönyörű naplementékkel is támogatja a romantikus pillanatokat. Eszterrel és Ádámmal a part közelében találkoztunk és szívesen szóba elegyedtek velünk. Egy spontán hétvégére érkeztek hozzánk a megismerkedésük első évfordulóját ünnepelték és nagyon fel voltak dobva.

„Ebédnél pont arról beszélgettünk, hogy ide mindenképp vissza kell jönnünk. Itt elbújhatunk a világ elől, a szállásunk kényelmes, a kempingben mégis van élet, be lehet ülni egy pohár borra, vagy vacsizni, szóval azt csinálunk, amit akarunk. (Eszter)

Megsúgjuk, hogy a beszélgetés után az jutott eszünkbe, hogy egy ilyen hamisítatlan aranypartos naplemente még lánykéréshez is ideális háttér lenne.

mobilhaz Balaton Aranypart Camping eurocomfort apartman

Szülők szabadságon

A nyári szezonban a gyerekek nap, mint nap élvezhették az Animacik programjait, így a szüleiknek rengeteg idejük felszabadult, hogy ők is lazíthassanak egy kicsit a nyaralás alatt. A foglalkozásoknak köszönhetően egy ráérős szülő párba botlottunk, akik megosztották velünk személyes praktikáit, amivel saját igényeikre szabták a családi nyaralást. Máté és Nóri szerint az általuk választott mobilház balatoni otthonuk lett erre a röpke hétre.

„Eddig minden évben máshova mentünk nyaralni, de szerintem itt nem most voltunk utoljára! A gyerekek rajonganak az animációért, kint rohangálhatnak egész nap, közel a Balaton a szállásunk is nagyon kényelmes.” (Máté)

„Igen, tudunk főzni és kényelmesen tarthatjuk az otthoni ritmust. Nálunk a nyaralás alatt is van napirend, hogy ne legyenek nyűgösek a fiúk, mert még kicsik. A mobilház csendes, van légkondi így a legnagyobb melegben is le tudjuk őket tenni délután aludni, mi meg kávézunk a teraszon, mintha csak otthon lennénk.” (Nóri)

Ha babával, vagy kisebb gyerekkel utaznátok, egy mobilház balatoni otthon lehet számotokra is. Ingyenes babaágyat, babakádat és etetőszéket tartalmazó babacsomagot is biztosítunk számotokra, így nem kell feleslegesen cipekednetek, mégis kényelemben nyaralhattok a picikkel.

Sátor, apartman, lakókocsi, vagy mobilház Balaton-parti életérzéssel

Az Aranypart Camping & Apartmentsnél többféle szállástípus közül válogathattok, egy apartman, vagy mobilház balatoni nyaraló hangulatot, a sátras és lakókocsis nyaralás klasszikus kempinges élményeket nyújt. Ha a kényelmet keresitek, de nem szeretnétek lemondani a természet közelségéről akkor apartman, vagy egy kényelmes mobilház balatoni hangulatát ajánljuk számotokra. Ezzel szállodai kényelemben nyaralhattok, de sokkal többet nyertek annál. Szabadság, a vízpart közelsége, remek vendéglátóhelyek és igazi közösségi pillanatok várnak rátok.

Foglaljatok szállást nálunk és töltsétek meg a saját személyes élményeitekkel az Aranypart Camping & Apartments minden titkos szegletét!